Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování – Bc. Lucie Heřmánková
Bc. Lucie Heřmánková
Master's thesis
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Consumer State of Mind and Buying Behaviour
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá duševním rozpoložením spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním. Důvodem výběru tématu je aktuálnost, spojená s neustálým ovlivňováním spotřebitelů k nákupu. Cílem je zjistit, jak chování člověka ovlivňuje jeho nákupní rozhodování. Teoretická část se věnuje nakupování a duševnímu stavu člověka. V praktické části je pozornost věnována především temperamentovým vlastnostem …viacAbstract:
This diploma thesis is considering the mental state of a buyer and his shopping decisions. The reason for choosing this topic was a relation to the actual time period connected with influence of shoppers. The goal is to understand how behaviour of a person influences his shopping decisions. Theoretical part considers shopping and mental state of a person. Practical part considers temperamental features …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a3jll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Jana MATĚJKOVÁ -
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Kateřina Chuchrová -
Racionální a emocionální nákupní rozhodování, typologie spotřebitele
Radka BOBKOVÁ -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Martin Smilek