Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey – Aylin Sadıkoğlu
Aylin Sadıkoğlu
Bakalářská práce
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Marketingová Strategie a image Starbucks se Zaměřením na Českou Republiku a Turecko
Anotace:
Práce se zabývala marketingovými technikami a úsilím kavárny. Hluboce zkoumala konkrétní marketingová úsilí, jako je umístění, segmentace, cílení, smyslový marketing a rozšířený marketingový mix. Tyto vrhají světlo na to, jak kavárny získávají a udržují svou přítomnost na trhu. Tyto informace pomohly lépe pochopit a analyzovat podobnosti a rozdíly mezi strategiemi běžných kaváren a kávovým gigantem …víceAbstract:
The thesis looked into marketing techniques and efforts done by the coffee shops. It deeply researched the specific marketing efforts like positioning, segmentation, targeting, sensory marketing and extended marketing mix. These shed light into how coffee shops are gaining and preserving their market presence. These information helped better understand and analyze the similarities and differences between …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89079
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Hana Blažková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89079
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Analysis of marketing strategies of selected IT companies in Asia.
Jiaxin Yu -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Veronika Nerádová -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume