The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory – Mgr. Eva Tročilová
Mgr. Eva Tročilová
Bakalářská práce
The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory
The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojetím nakupování v kulturální teorii konce dvacátého století. Aktivita nakupování je nahlížena jako forma konzumní aktivity, jež umožňuje zákazníkovi rozvracet společenský systém a pomáhá mu vyjádřit svou identitu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the concept of shopping within the terms of the cultural theory of the late twentieth century. The activity of shopping is viewed as a form of consumer activity through which a shopper can subvert the social system and/or express his own identity.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dqjvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ph.D. Stephen Paul Hardy
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura