Mgr. Eva Tročilová

Bakalářská práce

The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory

The Social Significance of Shopping in Late Twentieth Century Cultural Theory
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojetím nakupování v kulturální teorii konce dvacátého století. Aktivita nakupování je nahlížena jako forma konzumní aktivity, jež umožňuje zákazníkovi rozvracet společenský systém a pomáhá mu vyjádřit svou identitu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the concept of shopping within the terms of the cultural theory of the late twentieth century. The activity of shopping is viewed as a form of consumer activity through which a shopper can subvert the social system and/or express his own identity.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ph.D. Stephen Paul Hardy

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma