Rozvoj zrakového a sluchového vnímání dětí s Downovým syndromem předškolního věku – Bc. Lenka Hrubá
Bc. Lenka Hrubá
Master's thesis
Rozvoj zrakového a sluchového vnímání dětí s Downovým syndromem předškolního věku
Visual and Auditory Perception Development in Children with Down Syndrome in Pre-school Age
Abstract:
Diplomová práce „Rozvoj zrakového a sluchového vnímání dětí s Downovým syndromem předškolního věku“ přináší aktuální pohled na možnosti rozvoje dvou oblastí smyslového vnímání – zrakového a sluchového. Děti s Downovým syndromem mají často problémy se zrakem či sluchem, proto je třeba tyto oblasti vnímání cíleně rozvíjet. První kapitola seznamuje se základními poznatky o Downově syndromu. Druhá kapitola …moreAbstract:
Thesis „Development of visual and auditory perception of children with Down syndrome preschool age“ brings the current view of how to develop two areas of sensory perception – the visual and the auditory. Children with Down syndrome often have problems with vision or hearing, so they need to develop a targeted area of perception. First chapter introduces the basic knowledge about Down syndrome. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jiuoi/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Rozvoj sluchového vnímání u dětí předškolního věku
Kateřina Patková Granillová -
Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání
Dana KOBLIHOVÁ -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Diagnostika dítěte v předškolním vzdělávání
Jana VRBKOVÁ -
Pedagogická diagnostika v mateřských školách z pohledu učitelů
Simona Venhudová -
Orientační logopedická diagnostika u dětí v předškolním vzdělávání
Markéta SMÍSITELOVÁ