Bc. Lenka ADÁMKOVÁ

Bakalářská práce

Příběh a jeho využití v propagačním textu

Story and its using in the advertising copy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda obsahují propagační texty s příběhem jasné a srozumitelné sdělení pro spotřebitele, mají propagační texty s příběhem dostatečnou účinnost k tomu, aby vyvolaly silný zájem spotřebitele vedoucí ke koupi produktu? Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část práce se věnuje historii vzniku příběhu, zařazení příběhu jako literárního …více
Abstract:
Advertising and its story became part of the perception of the world. Promotional stories are told in order to simplify our life and help us not lost in a huge amount of information which target to us every day. Aim of this bachelor thesis is to confirm or refute hypotheses, whether promotional texts with the stories have sufficient effectiveness and promotional texts with the story contain clear and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18678

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADÁMKOVÁ, Lenka. Příběh a jeho využití v propagačním textu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe