Bc. Matěj Brůna

Bakalářská práce

Navržení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery

Designing efficient packaging of product using eye tracking
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodou Eye tracking a jejím využitím v marketingu, a to konkrétně v oblasti obalu výrobku. Hlavním cílem je analyzování důležitých aspektů obalu pomocí měření oční kamerou a následné zhodnocení výsledků. Měření je realizováno na dvou rozdílných obalech stejného produktu, které jsou prezentovány vybraným respondentům.
Abstract:
The thesis is dealing with using an Eye tracking method in marketing, specifically in packaging of product. The main objective of thesis is analyzing aspects of package using the eye camera and the following evaluation of results. Measurement is realized with two different packages of the same product, which are presented to selected respondents.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní