Lucie Hankeová

Master's thesis

Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice

Analysis of the Coca-Cola Company´s position on non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak …more
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyze the position of the Coca-Cola Company on the Czech market of non-alcoholic beverages using retail audit data. First of all, the information about non-alcoholic beverages market in the Czech Republic is provided as setting the context for the analysis itself. This includes the facts such as size, market structure and trends both in terms of covered categories …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Stanislav Richter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44943