Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice – Lucie Hankeová
Lucie Hankeová
Master's thesis
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Analysis of the Coca-Cola Company´s position on non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze the position of the Coca-Cola Company on the Czech market of non-alcoholic beverages using retail audit data. First of all, the information about non-alcoholic beverages market in the Czech Republic is provided as setting the context for the analysis itself. This includes the facts such as size, market structure and trends both in terms of covered categories …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44943
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Stanislav Richter
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANKEOVÁ, Lucie. \textit{Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v~České republice}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4lq88t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Kristýna Nováková -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement -
Exportní strategie podniku Kofola Československo a.s. na ruský trh
Irina Gerashchenko