Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice – Lucie Hankeová
Lucie Hankeová
Diplomová práce
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Analysis of the Coca-Cola Company´s position on non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze the position of the Coca-Cola Company on the Czech market of non-alcoholic beverages using retail audit data. First of all, the information about non-alcoholic beverages market in the Czech Republic is provided as setting the context for the analysis itself. This includes the facts such as size, market structure and trends both in terms of covered categories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Stanislav Richter
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Kristýna Nováková -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement -
Exportní strategie podniku Kofola Československo a.s. na ruský trh
Irina Gerashchenko