Branding a UI/UX technologického start upu – Tomáš Trlíček, DiS.
Tomáš Trlíček, DiS.
Bachelor's thesis
Branding a UI/UX technologického start upu
Branding a UI/UX technologického start upu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem inovativního konceptu digitálního produktu, aplikace Rarité, která reaguje na současné výzvy v oblasti prodeje a propagace umění na sociálních sítích. Cílem práce bylo vytvořit koncepci aplikace zaměřené na podporu budování umělecké komunity s důrazem na vizuální obsah a integrovaný přístup k prodeji, tvorbě a sdílení umění, a také navrhnout vizuální …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the design and development of an innovative digital product concept, the Rarité application, which responds to the current challenges in the field of art sales and promotion on social networks. The aim of the thesis was to create a concept of an application focused on supporting the building of an artistic community with an emphasis on visual content and an integrated …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom inovatívneho konceptu digitálneho produktu, aplikácie Rarité, ktorá reaguje na súčasné výzvy v oblasti predaja a propagácie umenia na sociálnych sieťach. Cieľom práce bolo vytvoriť koncepciu aplikácie zameranej na podporu budovania umeleckej komunity s dôrazom na vizuálny obsah a integrovaný prístup k predaju, tvorbe a zdieľaniu umenia, a tiež navrhnúť …moreKeywords
Digitální produktový design Marketingová strategie Podpora umění Prodej umění Sociální sítě Umělecká komunita Uživatelsky orientovaný design Vizuální identita Vizuální komunikace Značka
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Jan Macúch
- Reader: Antonín Jumr, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRLÍČEK, Tomáš. \textit{Branding a UI/UX technologického start upu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4lq9vy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Moderní vývoj a design webových aplikací s využitím frameworků
Ondřej Honců -
Testing & scrutinizing the methodology of design thinking through studying/analyzing gamification approach to induce/support behavioral change to reduce CB littering
Rishabh Kumar -
Design, formy a praxe
Marek HANÁK -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights