Zvukově-estetické koncepce v oblasti akustického komorního jazzu – Jan Košulič
Jan Košulič
Bakalářská práce
Zvukově-estetické koncepce v oblasti akustického komorního jazzu
Sound-aesthetic conceptcs in chamber acoustic jazz
Anotace:
Předkládaná práce je zaměřena na zvukově-estetické koncepce nahrávek v oblasti komorního akustického jazzu. Definuje různá kritéria, pomocí kterých lze na problematiku estetické koncepce jazzové nahrávky nahlížet. Několik výrazných, ustálených a úspěchem na hudebním trhu prověřených vybraných estetických koncepcí práce stručně rozebírá. Významovým jádrem práce je pak část věnující se praktické realizaci …víceAbstract:
The aim of presented work is the sound - aesthetic concept recordings of chamber jazz recordings. The work defines various criteria that can be used to issue of the aesthetic concept of jazz recordings. Several selected significant, settled and success in the music market-proven aesthetic concepts are briefly analyzed. The core of the work is the practical implementation of various aesthetic concepts …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Aleš DVOŘÁK
- Oponent: Martin PINKAS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 8. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Problematika interpretace komorní hudby G.P.Telemanna a J.J.Quantze
Michaela Durajová -
Komorní dechová hudba v období klasicism u na příkladech W.A. Mozarta, L.v.Beethovena a A. Rejchy
Kateřina Lužná -
Komorní vokální hudba Z.Pololáníka
Terezie Čertková -
Interpretační problematika vybraných komorních skladeb pro housle a klavír Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka z pohledu klavíristy
Jan LUKŠ -
Stylizace a harmonie hry jazzových klavíristů
Šimon CHVOJKA -
Jazzová kvarteta bez harmonického nástroje
Petr Kalfus -
Tradice a novátorství v jazzové hudbě
Kristýna Bártová -
Historie a význam formátu tria saxofon, kontrabas, bicí v rámci jazzové hudby
Jan Kyncl