Šimon Kuncl

Diplomová práce

Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci

Digital marketing strategy for the Czech Triathlon Association
Anotace:
Česká triatlonová asociace se dlouhodobě potýká s nekoncepční aktivitou napříč digitálními kanály. Nynější stav je dílem povětšinou náhodných manažerských rozhodnutí provedených v průběhu let. Úplně chybí práce s dostupnými daty. Potřeby stakeholderů, triatlonové komunity a zájemců o sport nejsou reflekto-vány. Cílem diplomové práce bylo vytvoření dlouhodobé digitální strategie, kte-rá bude odpovídat …více
Abstract:
The Czech Triathlon Association has long struggled with non-conceptual activity across digital media. The current state of affairs is the result of mostly random management decisions made over the years. There is a complete lack of work with available data. The needs of stakeholders, the triathlon community, those interested in the sport are not reflected. The aim of the master thesis was to create …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Michal Andera
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84863