Andrea KOSTKOVÁ
Master's thesis
Školní připravenost dětí z MŠ Montessori
School preparedness children from kindergarten Montessori
Abstract:
Teoretická část diplomové práce obsahuje pojmy školní zralost, školní připravenost, zahájení školní docházky, odklad školní docházky, dále také metodu Montessori, historii této metody, život zakladatelky Marie Montessori, také jsou zde definováni žáci předškolního věku a žáci mladšího školního věku. V praktické části se věnujeme zkoumání školní připravenosti a zralosti dětí z mateřské školy Montessori …moreAbstract:
Theoretical part of the thesis includes terms school ripeness, school preparedness, the start of school attandance, respite of school attandance, next Montessori method, history of this method, life of founder Marie Montessori, then it also includes pupils of preschool age and pupils of younger school age. In practical part of the thesis we deal with research of school preparedness and ripeness children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Hegarová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSTKOVÁ, Andrea. Školní připravenost dětí z MŠ Montessori. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Aktivity pro bystré a nadané žáky 1. třídy
Pavlína Kokojanová -
Rozvoj hudebních dovedností žáků 1. třídy s využitím hry na zobcovou flétnu.
Veronika Vránová -
Multifaktoriální výzkum pohybové aktivity dětí mladšího školního věku ve školních dnech na ZŠ Hoštka a na ZŠ Bohušovice nad Ohří.
Miloslav ŠINFELT -
Školní družina při malotřídní ZŠ a její role ve strukturaci volného času dětí mladšího školního věku.
Dominika KAŠTÁNKOVÁ -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ -
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
Veronika Němcová -
Úspěšnost žáků na začátku školní docházky, školní zralost a připravenost
Lucie BUDÍNOVÁ -
Poslání hudby v osobnostním rozvoji dítěte na začátku školní docházky
Magdalena AUBRECHTOVÁ