Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny – Bc. Ing. Petr MATEŘÁNKA
Bc. Ing. Petr MATEŘÁNKA
Master's thesis
Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny
Company Corporate Culture, its Analysis and a New Concept
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stavu současné firemní kultury ve vybrané společnosti, dále sběrem a zpracováním informací nutných k návrhu modelu nové firemní kultury, a návrhem nového modelu (projektu) firemní kultury pro vybranou společnost.Abstract:
This diploma thesis provides an analysis of a present state of a corporate culture in a chosen company. Based on this analysis the new concept of the company's corporate culture is proposed. This concept is proposed as a project, with all necessary features.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATEŘÁNKA, Petr. \textit{Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/4lx3u4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATEŘÁNKA, Petr. Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Dopad firemního prostředí a firemní kultury na výkon zaměstnance
Marek Pechar -
Firemní kultury typické pro české prostředí
Blabol Blabol -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Úskalí vzdělávacího procesu v prostředí firemní organizace
Patrik Majringer -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
Pozitivní vliv firemní kultury na zaměstnance a na životní prostředí
Martina Šimanovská -
Návrh LAN sítě pro firemní prostředí
Michal Menčík