Návrh strategie pro společnost M-Oil – Batbileg Odonjavkhlan
Batbileg Odonjavkhlan
Bakalářská práce
Návrh strategie pro společnost M-Oil
Proposal strategy for company M-Oil
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Návrh strategie pro společnost M-Oil se zabývá problematikou klíčových obchodních procesů. Hlavním cílem je navrhnout vhodnou strategii pro posílení konkurenceschopnosti na trhu. Práce se dělí na dvě základní části, a to teoretická část a praktická část. V části teoretické jsou popsána vybrané metody analýzy prostředí pomocí domácí i zahraniční literární rešerše. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis with title “Proposal strategy for company M-Oil” deals with issue of key business processes. The main objective is to propose a suitable strategy to strengthen the competitiveness of the market. The thesis is divided into two basic parts, which are the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, selected methods of analysis of the environment are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Dania
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou