Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením – Monika Trávníčková
Monika Trávníčková
Diplomová práce
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
I bought a shirt from a second-hand: consumer behavior of customers in stores with second-hand clothes
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků second hand obchodů v České republice. Práce je pojata jako replikace výzkumu second hand životního stylu mezi americkou a čínskou mládeží, jehož výsledky byly nedávno publikovány v International Journal of Consumer Studies. Výzkum je zaměřen na odhalení motivů nákupu v second hand obchodech, na odhalení možných obav a limitů ohledně …víceAbstract:
The aim of the master thesis is analysis of customer´s consumer behavior in a Second hand shops in Czech Republic. My assistments is processed like a research´s replication of second hand´s life style. This was compared between American and Chinese youth, which its results were recently published in the International Journal of Consumer Studies. Firstly the research is aimed on discovering reasons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Pavel Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53297
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Motives behind participating in second-hand channels
Sára Šujanová -
Pronájem oblečení a second handy jako nástroj pro udržitelné nákupní chování
Barbora Koukalová -
Lexical Sources in the English Vocabulary of Fashion and Clothing
Sylva Peléšková -
Autorská kolekce oděvů inspirovaná slow fashion
Zuzana Lammelová