Analýza postojov spotrebiteľov na trhu energetických nápojov – Simona Smolková
Simona Smolková
Bakalářská práce
Analýza postojov spotrebiteľov na trhu energetických nápojov
Analysis of Consumer Attitudes in the Energy Drinks Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu postojů spotřebitelů na trhu energetických nápojů. Cílem práce bylo zjistit preference, motivy a postoje spotřebitelů k energetickým nápojům na území Slovenské republiky. Analýza těchto postojů byla vykonána prostřednictvím dotazníkového šetření, kde byli respondenti rozděleni do dvou hlavních skupin: konzumenti a nekonzumenti. Ve vzorce, která byla dále …víceAbstract:
This bachelor′s thesis deals with the analysis of consumer attitudes in the market of energy drinks. Its aim was to determine the preferences, motives, and attitudes of consumers towards energy drinks in the Slovak Republic. The analysis of these attitudes was conducted through a questionnaire survey, and the respondents were divided into two main groups: consumers and non-consumers. In the sample …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Trh energetických nápojů v ČR
Jakub Plánka -
Analýza trhu s energetickými nápoji a návrh marketingové kampaně pro nového producenta vstupujícího na tento trh
Pavel Ctibor -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů
Kristýna Šestáková -
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
Michal Cienciala -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Možnosti marketingové orientace na trhu energetických nápojů
Lucia Pinková