Jan Falc
Bachelor's thesis
Atraktivita zaměstnavatele
Attractiveness of the employer
Abstract:
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat značku zaměstnavatele společnosti Procter & Gamble z pohledu atraktivity této firmy jako zaměstnavatele pro studenty a absolventy Podnikohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze, a dále povědomí studentů o této společnosti. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké vlastnosti zaměstnavatele považují studenti Podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze za …moreAbstract:
Abstract: The aim of this thesis is to explore the brand of Procter & Gamble employer brand from the point of view of attractiveness of this company as an employer for students and graduates of the Faculty of Business Administration of the University of Economics in Prague, as well as students' awareness of this company. The secondary aim of the thesis is to find out what the characteristics of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77473
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Kateřina Legnerová
- Reader: Eva Puhlovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77473
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
The Attractiveness of the Central and Eastern European Region from the Perspective of Buyout Funds
Tomáš Lang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Poultry Farming Industry in the Russian Federation
Tatiana Kareeva -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding společnosti se zaměřením na atraktivitu zaměstnavatele vůči studentům a absolventům
Matúš Slivka -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková