Jan Falc

Bakalářská práce

Atraktivita zaměstnavatele

Attractiveness of the employer
Anotace:
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat značku zaměstnavatele společnosti Procter & Gamble z pohledu atraktivity této firmy jako zaměstnavatele pro studenty a absolventy Podnikohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze, a dále povědomí studentů o této společnosti. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké vlastnosti zaměstnavatele považují studenti Podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze za …více
Abstract:
Abstract: The aim of this thesis is to explore the brand of Procter & Gamble employer brand from the point of view of attractiveness of this company as an employer for students and graduates of the Faculty of Business Administration of the University of Economics in Prague, as well as students' awareness of this company. The secondary aim of the thesis is to find out what the characteristics of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Kateřina Legnerová
  • Oponent: Eva Puhlovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77473