Bc. Michal Veselý

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a jeho základních zásad s následnou aplikací této teorie na konkrétní obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je vymezit a analyzovat nákupní atmosféru spolu se zásadami merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce a následně tyto zásady porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. K analýze byla vybrána obchodní jednotka společnosti …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the theory of purchasing atmosphere and merchandising and its basic principles. This theory is applied to specific business units. The aim of this thesis is to define and analyze purchasing atmosphere along with the principles of merchandising in a specific business unit and subsequently compare these principles with a competitive business unit. For analysis was chosen business …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích