Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Michal Veselý
Bc. Michal Veselý
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a jeho základních zásad s následnou aplikací této teorie na konkrétní obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je vymezit a analyzovat nákupní atmosféru spolu se zásadami merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce a následně tyto zásady porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. K analýze byla vybrána obchodní jednotka společnosti …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the theory of purchasing atmosphere and merchandising and its basic principles. This theory is applied to specific business units. The aim of this thesis is to define and analyze purchasing atmosphere along with the principles of merchandising in a specific business unit and subsequently compare these principles with a competitive business unit. For analysis was chosen business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g05np/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÝ, Michal. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4mv0eh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková