Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Michal Veselý
Bc. Michal Veselý
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a jeho základních zásad s následnou aplikací této teorie na konkrétní obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je vymezit a analyzovat nákupní atmosféru spolu se zásadami merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce a následně tyto zásady porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. K analýze byla vybrána obchodní jednotka společnosti …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the theory of purchasing atmosphere and merchandising and its basic principles. This theory is applied to specific business units. The aim of this thesis is to define and analyze purchasing atmosphere along with the principles of merchandising in a specific business unit and subsequently compare these principles with a competitive business unit. For analysis was chosen business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g05np/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová