Michal ŠVEC
Bachelor's thesis
Úloha hudby v reklamě
The role of music in advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní …moreAbstract:
This bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVEC, Michal. Úloha hudby v reklamě. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Music in Education / HVVY20
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudba v marketingové komunikaci
Anna Marečková -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Marketingová komunikace Velikonočního festivalu duchovní hudby
Alena Řezníčková -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková