Michal ŠVEC
Bakalářská práce
Úloha hudby v reklamě
The role of music in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní …víceAbstract:
This bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEC, Michal. Úloha hudby v reklamě. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Hudba se zaměřením na vzdělávání / Hudba se zaměřením na vzdělávání (maior) + Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudba v marketingové komunikaci
Anna Marečková -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Marketingová komunikace Velikonočního festivalu duchovní hudby
Alena Řezníčková -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
Vít Dynka -
Hudba jako nástroj prodeje
Milada Weisová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková