Příprava účasti na veletrhu či výstavě – Bc. Kamila Zmeškalová
Bc. Kamila Zmeškalová
Diplomová práce
Příprava účasti na veletrhu či výstavě
Preparation for trade fair or show participation
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba plánu účasti na veletrhu firmy BATIST Medical a.s. Teoretická část je zaměřena na problematiku tvorby komunikační kampaně a na specifický nástroj komunikace – veletrhy a výstavy – včetně popisu jejich možných technik, výhod jejich provázání s ostatními nástroji propagace a způsobů vyhodnocování efektivity. V praktické části je představen podnik, provedena analýza prostředí …víceAbstract:
The aim of my dissertation work is making a plan of presence on trade show of BATIST Medical company a.s. Theoretic part is orientated on the problem of making communication campagne and on the specific communication tool – trade shows and exhibitions – including the description of its possible methods, the advantages of its connection with the other tools of propagation and the ways of evaluation …víceKlíčová slova
Veletrh výstava zákazník podnik konkurence stánek personál náklady vystavovatel návštěvník.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v8n9t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Očekávané dopady zavedení eura na podnik Café Záhorský, s.r.o
Tomáš Listík -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová -
Mezigenerační spolupráce a její význam pro podnik
Barbora Bártová