Bc. Kamila Zmeškalová
Master's thesis
Příprava účasti na veletrhu či výstavě
Preparation for trade fair or show participation
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba plánu účasti na veletrhu firmy BATIST Medical a.s. Teoretická část je zaměřena na problematiku tvorby komunikační kampaně a na specifický nástroj komunikace – veletrhy a výstavy – včetně popisu jejich možných technik, výhod jejich provázání s ostatními nástroji propagace a způsobů vyhodnocování efektivity. V praktické části je představen podnik, provedena analýza prostředí …moreAbstract:
The aim of my dissertation work is making a plan of presence on trade show of BATIST Medical company a.s. Theoretic part is orientated on the problem of making communication campagne and on the specific communication tool – trade shows and exhibitions – including the description of its possible methods, the advantages of its connection with the other tools of propagation and the ways of evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v8n9t/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2013
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Systém zaměstnaneckých benefitů se zaměřením na konkrétní podnik
Eva Foučková -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina