Kateřina Paterová

Master's thesis

Uvedení nového produktu značky Giorgio Armani na trh parfémů

New Giorgio Armani product launch on the fragrance market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá brand managementem luxusní značky Giorgio Armani a její extenze na trhu parfémů. Značka patří do portfolia společnosti L'Oreál, kde se řadí do divize luxusní kosmetiky. Obsah práce je zaměřen na brand management módních a luxusních značek s cílem navrhnutí a popsání procesu souvisejícího s představením nového parfému. Praktická část práce zahrnuje analýzu vybrané značky a …more
Abstract:
This diploma thesis analyzes the brand management of Giorgio Armani and the brand extension on the fragrance market. This brand belongs to LOreal portfolio as a part of the luxury division. The content from the thesis is focused on the fashion and luxury brand management and it aims to design and analyze the process of introducing a new perfume. The core of the thesis contains analysis if the brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2015
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55510