Kateřina Paterová

Diplomová práce

Uvedení nového produktu značky Giorgio Armani na trh parfémů

New Giorgio Armani product launch on the fragrance market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá brand managementem luxusní značky Giorgio Armani a její extenze na trhu parfémů. Značka patří do portfolia společnosti L'Oreál, kde se řadí do divize luxusní kosmetiky. Obsah práce je zaměřen na brand management módních a luxusních značek s cílem navrhnutí a popsání procesu souvisejícího s představením nového parfému. Praktická část práce zahrnuje analýzu vybrané značky a …více
Abstract:
This diploma thesis analyzes the brand management of Giorgio Armani and the brand extension on the fragrance market. This brand belongs to LOreal portfolio as a part of the luxury division. The content from the thesis is focused on the fashion and luxury brand management and it aims to design and analyze the process of introducing a new perfume. The core of the thesis contains analysis if the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55510