Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Martina Žroutová
Bc. Martina Žroutová
Master's thesis
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo zjistit roli značky Starbucks při vytváření tržních motivů spotřebitelů. Teoretická část definuje marketing a následně se zaměřuje na chování zákazníků, kde jsou vysvětleny charakteristiky kupujícího a popsán kupní rozhodovací proces. V teoretické části se také objevuje rozšířený model marketingového mixu. Celá tato část je ukončena definicí značky a jeho dílčích částí mezi …moreAbstract:
The main objective of this diploma thesis was to find out the role of brand for making consumer motives. The theoretical part defines the term marketing. It focuses on the behavior of customers, and describes the characteristic of buyers and decision-making process. The theoretical part includes an extended model of marketing mix. The theoretical part is concluded with the definitions of brand including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽROUTOVÁ, Martina. \textit{Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/4ngjax/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Buying Behavior of Indian Consumers
Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Petra Rozlivková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights