Online marketingové nástroje a jejich efektivita – Tomáš Lesný
Tomáš Lesný
Diplomová práce
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Online Marketing Tools and their Effectiveness
Anotace:
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových …víceAbstract:
The diploma thesis deals with internet marketing tools, the tools of own web pages and the tools of internet advertising. In connection with growing importance of internet marketing arises question how effective are internet marketing tools and what are their benefits. This thesis compares benefits and effectiveness to a sample of internet marketing tools based on the branch metrics and based on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Pavel Bolcek