Využití informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání – Bc. Adéla Krampotová
Bc. Adéla Krampotová
Diplomová práce
Využití informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání
The Usage of Information and Communication Technologies in Preschool Education
Anotace:
Tato diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Jejím cílem je popsat, jakým způsobem využívají učitelé informačně-komunikační technologie v předškolním vzdělávání. Teoretická část se zabývá informačně-komunikačními technologiemi z pohledu aktérů předškolního vzdělávání, současně je zde vymezen stěžejní pojem práce, a také se zabývá technologiemi v prostředí mateřské školy a vzděláváním učitelů …víceAbstract:
This thesis is theoretical/experimental; its aim is to describe how teachers use information and communication technologies in preschool education. The theoretical part discusses information and communication technologies from the perspective of preschool education teachers; it also defines the key concept of the thesis and addresses technologies in the preschool environment, teacher education in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krampotová, Adéla. Využití informačně-komunikačních technologií v předškolním vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Návrh zavedení moderních informačně komunikačních technologií do procesu výroby ve firmě Iveco Czech Republic, a. s.
Lucie Trnková -
Možnosti a meze seniorů ve využívání informačně komunikačních technologií
Marie VYSLOUŽILOVÁ -
VYUŽITÍ INTERAKTIVNÍ TABULE VE VÝUCE VÝTVARNÉ VÝCHOVY
Karolina HOLUBOVÁ -
Modely útočníka a hrozeb v bezpečnosti informačně-komunikačních technologií
Monika Sasková -
Hodnotové orientace účastníků dalšího vzdělávání a percepce bariér k účasti na dalším vzdělávání
Hana Drgová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v prostředí střední školy z pohledu motivace
Jana Obermanová -
Další vzdělávání učitelů v oblasti zvládání šikany na základní škole
Veronika Šibůrková