Bc. Veronika Palásková

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

The trends of marketing communications
Anotace:
Tato baklařáská práce je zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části zachycuji komunikační media používaná v současnosti. A to od klasických medií, která známe již řadu let, až po současné trendy a novinky v oblasti marketingu. V aplikační části této práce se zaměřuju na současný trend využívání a principů fungování konkrétního slevového serveru. Věnuji se také …více
Abstract:
This Bachelors thesis focuses on new trends in marketing communication. The theoretical and methodological part captures the present use of media communication. It includes both the classical tradition in media, which has already been studied for years, and current trends and new innovations in marketing. The application of this study focuses on the current trend of the use and the principle of functioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní