Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Veronika Palásková
Bc. Veronika Palásková
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
The trends of marketing communications
Anotace:
Tato baklařáská práce je zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části zachycuji komunikační media používaná v současnosti. A to od klasických medií, která známe již řadu let, až po současné trendy a novinky v oblasti marketingu. V aplikační části této práce se zaměřuju na současný trend využívání a principů fungování konkrétního slevového serveru. Věnuji se také …víceAbstract:
This Bachelors thesis focuses on new trends in marketing communication. The theoretical and methodological part captures the present use of media communication. It includes both the classical tradition in media, which has already been studied for years, and current trends and new innovations in marketing. The application of this study focuses on the current trend of the use and the principle of functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bu9bj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Michael Topinka -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar