Porovnání dopadu uplatňování marketingové strategie ve sledovaných podnicích – Bc. Hana Valentová
Bc. Hana Valentová
Master's thesis
Porovnání dopadu uplatňování marketingové strategie ve sledovaných podnicích
Comparation of the Impact of the Implementation of Marketing Strategy in Selected Companies
Anotácia:
Má diplomová práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve dvou strojírenských firmách. Cílem mé diplomové práce bude zhodnocení vývoje využívání marketingové strategie ve sledovaných podnicích v období posledních uzavřených 5 let. Data a informace jsem získala z podnikové dokumentace a kombinací řízeného rozhovoru a dotazníku. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of the application of marketing in two engineering companies. The aim of this thesis is to assess the development of the use of marketing strategies in the surveyed enterprises in the last 5 years. I have received the data and information from the business documentation and from a guided interview and a questionnaire. In the thesis I use analysis and comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ahn4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Josef Švec
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Stanislava Omelchenko -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Klára Rokosová -
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Tereza Vurbsová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková