Užívání výměnného obrázkového systému v praxi – Bc. Ivana Obadalová
Bc. Ivana Obadalová
Diplomová práce
Užívání výměnného obrázkového systému v praxi
Use The Picture Exchange Communication System in practise
Anotace:
ANOTACE Autor: Bc.Ivana Obadalová , Vedoucí diplomové práce: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D., Diplomová práce. Brno: MU, 2009. Název : Užívání Výměnného obrázkového komunikačního systému u žáků s autismem v praxi Use The Picture Exchange Communication System in practice with autistic pupils První kapitola popisuje pojetí autismu od dob Kannera až po současnost, zabývá se diagnostikou autismu a jsou …víceAbstract:
The first chapter describes the concept of autism since Känner to the present. It also focuses on the main features of autism, and areas that significantly affect the learning processes of autistic students. The last part of this thesis aims at the etiology of autism. The second chapter deals with an intervetnion for people with the autism spectrum disorcders. . Programme TEACCH is mentioned here. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v9390/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Život rodiny s dítětem s diagnózou ADHD a Pervazivně vývojová porucha s prvky autismu
Monika Čechová -
Užívání komunikačního systému VOKS a Pracovního sešitu na podporu komunikace u osob s poruchami autistického spektra
Dana Zemčíková -
Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra
Hana Břeská -
Picture Exchange Communication System for Autistic Learners in the Czech Republic and Ireland
Hana Adámková -
Využití metody VOKS při vzdělávání žáka s kombinovaným postižením
Petra Orságová -
Využití metody VOKS na základní škole speciální
Dana Jašková -
Aplikace komunikační metody VOKS u jedinců s poruchami autistického spektra
Lucie Ambrosová -
Výměnný obrázkový komunikační systém jako metoda komunikace u žáků Základní školy speciální
Miroslava VITÁSKOVÁ-HLADÍKOVÁ