Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+. – Bc. Miroslav Solařík
Bc. Miroslav Solařík
Diplomová práce
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Online Marketing Focussed on People Aged Over 50.
Anotace:
Abstrakt: Tato diplomová práce zpracovaná na téma "Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+" zkoumá uvedenou věkovou skupinu v online prostředí. Pro výzkum bude využito online dotazování. Analýza získaných výsledků informuje o chování segmentu generace 50+ v online prostředí. Tato práce se skládá z teoretické části, metod výzkumu a praktické části. V teoretické části je představený online marketing …víceAbstract:
Abstract: This thesis which is focused on the topic "Online Marketing Focussed on People Aged Over 50"explores meantioned aged group in online environment. There will used online questionnaire survey for research. The analysis of extracted outcomes briefs about the segment's behaviour of people aged over 50 in online environment. This thesis consists of a theoretical part, research methods and a practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Solařík, Miroslav. Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva