Agáta Repčíková

Bakalářská práce

Marketingová strategie Pink Tax

Pink Tax Marketing Strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce podrobně rozebírá fenomén růžové daně. Seznámíte se s něčím, co může některé spotřebitele provázet v každodenním životě během nakupování. O tomto tichém společníkovi jste možná doposud nevěděli. Cílem této práce je přinést čtenáři objektivní informace o této dani a její marketingové strategii a ukázat, jak se projevuje. Díky těmto informacím je čtenář schopen, nahlížet na nakupování …více
Abstract:
This bachelor thesis discusses in detail the phenomenon of the pink tax. You will get acquainted with something, that may accompany some consumers in their everyday lives while shopping. You may not have known about this silent companion until now. The aim of this paper is to provide the reader with objective information about this tax and its marketing strategy and to show how it manifests itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON