Vliv přístupů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců – Bc. Jana Šťastná
Bc. Jana Šťastná
Master's thesis
Vliv přístupů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
The impact of continuous improvement approaches on employee satisfaction
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vliv přístupů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je zhodnotit spokojenost a zainteresovanost zaměstnanců v souvislosti s přístupy neustálého zlepšování ve vybrané organizaci a následně navrhnout vhodné řešení pro konkrétní podněty. První část diplomové práce se zabývá vysvětlením pojmu přístupů neustálého zlepšování a charakteristikou nástrojů …viacAbstract:
The thesis is focused on the impact of continuous improvement approaches on employee satisfaction. The aim of the thesis is to assess employee satisfaction and employee engagement in relation to continuous improvement approaches in a selected organisation and then to propose appropriate solutions for specific initiatives. The first part of the thesis deals with the explanation of the concept of continuous …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Jana. Vliv přístupů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců v oblasti obchodu
Jakub Šichta -
Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
Pavel Novotný -
Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců
Monika Bencová -
Stres a pracovní spokojenost u zaměstnanců ve služebním poměru Policie ČR
Tereza STAŇKOVÁ -
Kvalita v sociálních službách - Možnosti využití stacionářů v rámci zlepšování kvality služeb pro seniory
Jana ŠVIHOVCOVÁ -
Porovnání životní úrovně obyvatel ve vybraných krajích České republiky na základě dotazníkového šetření
Kateřina Hrdinová -
Ekonomické analýzy projektů zlepšování, inovací a změn v systémech managementu kvality
Alena Kawuloková -
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
Antonín Šrámek