Negativní dopady marketingu pohledem marketérů – Bc. Andrea Kozlovská
Bc. Andrea Kozlovská
Bachelor's thesis
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Proffesionals
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá negativními dopady marketingu pohledem marketérů. V teoretické části práce nejprve definuji, co je to marketing. Poté se zaměřuji na marketing a komunikaci. Dalším tématem jsou emoce v marketingu, neboť jsou také jeho důležitou součástí. Ve své práci se věnuji především negativním dopadům marketingu, které ovlivňují spotřebitele a společnost jako celek. Na konci teoretické …viacAbstract:
This thesis deals with the negative impact of marketing marketers´point of view. In the theoretical part, first I define what marketing is. Another issue is the emotions, because they are also an important part of marketing. In my work I mainly deal with negative effects of marketing that influence consumers and society as a whole. At the end of the theoretical part, I focused on specific instances …viacKľúčové slová
Emoce, konzumerismus, marketing, marketingová komunikace, reklama, spotřebitel, stereotypy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v5u87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Současný spotřebitel v éře konzumního způsobu života
Jakub Lének -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka -
Komparace neverbální komunikace YouTube influencerů z perspektivy genderových stereotypů
Lucie Liptáková