Dagmar MANDOVCOVÁ

Bakalářská práce

Marketing tanečního klubu

Marketing of a dance studio
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Marketing tanečního klub je zhodnocení marketingové činnosti TK Dynamik a navrhnutí prostředků na zlepšení propagace. Klub se zabývá výukou tance dětí od 4 let. Teoretická část je vypracována na základě poznatků čerpaných z odborné literatury a vhodných internetových zdrojů. Nejprve se zaměřuje na historii marketingu, vymezení tohoto pojmu, podnikatelské koncepce a popis …více
Abstract:
The target of the Bachelor thesis with the theme Marketing of a dance studio is evaluation of marketing activity in TK Dynamik and suggesting better means for presentation. The club is focussing on the teaching of the dance especially children since they are four years old. I have used the technical literature and the suitable internet sources for the theoretical part of the Bachelor thesis. Firstly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MANDOVCOVÁ, Dagmar. Marketing tanečního klubu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management