Dagmar MANDOVCOVÁ
Bakalářská práce
Marketing tanečního klubu
Marketing of a dance studio
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Marketing tanečního klub je zhodnocení marketingové činnosti TK Dynamik a navrhnutí prostředků na zlepšení propagace. Klub se zabývá výukou tance dětí od 4 let. Teoretická část je vypracována na základě poznatků čerpaných z odborné literatury a vhodných internetových zdrojů. Nejprve se zaměřuje na historii marketingu, vymezení tohoto pojmu, podnikatelské koncepce a popis …víceAbstract:
The target of the Bachelor thesis with the theme Marketing of a dance studio is evaluation of marketing activity in TK Dynamik and suggesting better means for presentation. The club is focussing on the teaching of the dance especially children since they are four years old. I have used the technical literature and the suitable internet sources for the theoretical part of the Bachelor thesis. Firstly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANDOVCOVÁ, Dagmar. Marketing tanečního klubu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace Taneční školy Hes
Martin Dolák -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Návrh marketingového mixu pro taneční klub
Alena Starečková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
David Krátký -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Analýza činnosti sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s.
Katarína Sobolová -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir