Bc. Marie Halířová

Bachelor's thesis

Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu

New business strategy of Aromatica.cz on the international trade
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem nové obchodní strategie pro českou rodinnou firmu Aromatica.cz, která dlouhodobě působí ve výrobě a distribuci přírodních doplňků stravy a kosmetiky. V reakci na současné tržní výzvy a probíhající generační změny ve firmě, práce zkoumá možnosti modernizace a rozšíření obchodních aktivit společnosti na slovenském trhu. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on developing a new business strategy for the Czech family company Aromatica.cz, which has long been active in the production and distribution of natural dietary supplements and cosmetics. In response to current market challenges and ongoing generational changes within the company, the thesis explores opportunities for modernizing and expanding business activities in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Dr. Ing. Ingrid Majerová
  • Reader: Ing. Mgr. Lucie Dardová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné