Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu – Karolína Kociánová
Karolína Kociánová
Diplomová práce
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
E-commerce strategy for a fast-moving company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vstup na elektronický trh pro nadnárodní společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu. Teoretická část je věnována specifikům elektronického obchodu a jednotlivým krokům implementace a adopce e-commerce strategie. V rámci praktické části je provedena strategická analýza mapující stav české e-commerce. Dále je na základě konkurenční analýzy zhodnocena …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a strategy for entering on the electronic market for a multinational company trading on the fast-moving market. The theoretical part is devoted to the specifics of e-commerce and the individual steps of implementing and adopting the e-commerce strategy. Within the practical part is a strategic analysis mapping the status of Czech e-commerce. Furthermore, based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Lukáš Suchý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOCIÁNOVÁ, Karolína. \textit{Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu} [online]. Praha, 2017 [cit. 2023-05-30]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ffpfnh/. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Václav Stříteský.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
Jan Pivovarník -
Kvalita kmenových dat a datová synchronizace v segmentu FMCG
Tomáš Tlučhoř -
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Lucie Waniausová -
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Zdeněk Kraft -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Eva RÖHRICHOVÁ -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová