Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu – Bc. Marie Halířová
Bc. Marie Halířová
Bachelor's thesis
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
New business strategy of Aromatica.cz on the international trade
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem nové obchodní strategie pro českou rodinnou firmu Aromatica.cz, která dlouhodobě působí ve výrobě a distribuci přírodních doplňků stravy a kosmetiky. V reakci na současné tržní výzvy a probíhající generační změny ve firmě, práce zkoumá možnosti modernizace a rozšíření obchodních aktivit společnosti na slovenském trhu. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on developing a new business strategy for the Czech family company Aromatica.cz, which has long been active in the production and distribution of natural dietary supplements and cosmetics. In response to current market challenges and ongoing generational changes within the company, the thesis explores opportunities for modernizing and expanding business activities in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/h2tzv/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Dr. Ing. Ingrid Majerová
- Reader: Ing. Mgr. Lucie Dardová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALÍŘOVÁ, Marie. \textit{Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4oiqc7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
International Trade / International Trade
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
Karolína Kociánová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku v oblasti taženého drátu na trh
Jiří Splesniok -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková