Bc. Marie Halířová

Bakalářská práce

Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu

New business strategy of Aromatica.cz on the international trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem nové obchodní strategie pro českou rodinnou firmu Aromatica.cz, která dlouhodobě působí ve výrobě a distribuci přírodních doplňků stravy a kosmetiky. V reakci na současné tržní výzvy a probíhající generační změny ve firmě, práce zkoumá možnosti modernizace a rozšíření obchodních aktivit společnosti na slovenském trhu. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on developing a new business strategy for the Czech family company Aromatica.cz, which has long been active in the production and distribution of natural dietary supplements and cosmetics. In response to current market challenges and ongoing generational changes within the company, the thesis explores opportunities for modernizing and expanding business activities in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h2tzv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Dr. Ing. Ingrid Majerová
  • Oponent: Ing. Mgr. Lucie Dardová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní obchod / Mezinárodní obchod