Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu – Bc. Marie Halířová
Bc. Marie Halířová
Bakalářská práce
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
New business strategy of Aromatica.cz on the international trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem nové obchodní strategie pro českou rodinnou firmu Aromatica.cz, která dlouhodobě působí ve výrobě a distribuci přírodních doplňků stravy a kosmetiky. V reakci na současné tržní výzvy a probíhající generační změny ve firmě, práce zkoumá možnosti modernizace a rozšíření obchodních aktivit společnosti na slovenském trhu. Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on developing a new business strategy for the Czech family company Aromatica.cz, which has long been active in the production and distribution of natural dietary supplements and cosmetics. In response to current market challenges and ongoing generational changes within the company, the thesis explores opportunities for modernizing and expanding business activities in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h2tzv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. Ing. Ingrid Majerová
- Oponent: Ing. Mgr. Lucie Dardová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní obchod / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
Karolína Kociánová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku v oblasti taženého drátu na trh
Jiří Splesniok -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková