Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů – Bc. Zuzana Vandasová
Bc. Zuzana Vandasová
Diplomová práce
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
Loyalty programmes and their communication potential for area of chemical products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich komunikačním potenciálem v oblasti chemických produktů. Klade si za cíl zhodnocení efektivity věrnostních programů a jejich využívání. Snaží se zhodnotit vliv věrnostních programů na podporu prodeje, věrnost zákazníka ke značce a analyzuje současný stav věrnostních programů. V první teoretické části je zaměřena na definici spokojenosti a …víceAbstract:
This diploma work deals with loyalty programmes and their communication potential in the area of chemical products. The target of this work is to evaluate the efficiency of loyalty programmes and their utilities. It is attempting to judge the influence of loyalty programmes on sales promotion, and customer loyalty to the brand. It also analyzes the current situation of loyalty programmes. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a3ruz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníkem
Jindřich Jäger -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová