Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie – Thu Hien Le
Thu Hien Le
Bakalářská práce
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
The offer analysis of tours to South-East Asia provided by Czech tour operators
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the evaluation of offers of tours to South-East Asia provided by Czech tour operators. The evaluation is performed using the analysis of selected tour operators and the comparison of their products. The first chapter explains some basic terms that are important for the understanding of the bachelor thesis. The second chapter of the thesis describes selected tour operators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Markéta Kalábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Táňa Vimmerová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Táňa Vimmerová -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Marketingový mix CK Fischer, a.s.
Marie Skřivanová -
Marketingový mix cestovní kanceláře Fischer, a.s.
Lucie Burdová -
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Ivo Pernica