Klíčové kompetence facilitátora v reflexi (perspektivou zážitkové pedagogiky) – Bc. Petra Frühbauerová
Bc. Petra Frühbauerová
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence facilitátora v reflexi (perspektivou zážitkové pedagogiky)
The Key Competence of a Facilitator in a Reflection (By the Perspective of Experiential Education)
Abstract:
Cílem bakalářské práce s názvem „Klíčové kompetence facilitátora v reflexi (perspektivou zážitkové pedagogiky)“ je podat deskripci a analýzu klíčových kompetencí facilitátora v reflexi u zážitkově-pedagogických programů. Ta představuje jednu z rozhodujících částí zážitkových programů a právě role facilitátora v této reflexi napomáhá jejich zúročení pro osobnostní zkušenost účastníků. K vymezení klíčových …moreAbstract:
The bachelor thesis entitled „The Key Competence of a Facilitator in a Reflection (By the Perspective of Experiential Education)" provides a description and an analysis of the key competences of the facilitator in the reflection of experiential-pedagogic programmes. It is one of the most crucial issues of experiential programmes and the role of the facilitator in these reflection helps of its utilization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uyw3u/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÜHBAUEROVÁ, Petra. \textit{Klíčové kompetence facilitátora v reflexi (perspektivou zážitkové pedagogiky)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/4phhjj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Humanities / Education
Theses on a related topic
-
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Facilitace zpětné vazby ve skautském týmu
Marie Cajzlová -
Facilitace zpětné vazby ve skautském týmu
Marie Cajzlová -
Využití reflexe v praxi zážitkových pedagogů a lektorů dramatické výchovy
Adéla Kulštrunková