Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ

Doctoral thesis

Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice

Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic
Abstract:
Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést …more
Abstract:
The dissertation thesis deals with the value orientation of the Czech Republic consumers and is focused on the marketing branch, dealing specifically with printed advertisements. In adverts, not only the printed one but generally, the properly adjusted values are one the basic elements of the advertisement's success. The thesis uses observations defined by S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2014
Accessible from:: 7. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 4. 2014

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ROUBALÍKOVÁ, Jana. Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe