Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice – Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Doctoral thesis
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic
Abstract:
Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést …moreAbstract:
The dissertation thesis deals with the value orientation of the Czech Republic consumers and is focused on the marketing branch, dealing specifically with printed advertisements. In adverts, not only the printed one but generally, the properly adjusted values are one the basic elements of the advertisement's success. The thesis uses observations defined by S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2014
Accessible from:: 7. 2. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 29. 4. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUBALÍKOVÁ, Jana. \textit{Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/4pj2zx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROUBALÍKOVÁ, Jana. Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Adam Bárta -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ -
Postoje a hodnoty v různých kulturních prostředích
Klára Papoušková -
Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí.
Petr Plass -
Postoje a hodnoty v různých kulturních prostředích
Nina Petrovová -
Vývoj demokracie v Rusku a na Ukrajině v letech 1991-2021: hodnoty, politické myšlení, filozofie existence
Stanislav DVORNYTSKYI