Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ

Disertační práce

Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice

Value orientation and use of appeals in printed advertisement in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce se zabývá hodnotovou orientací spotřebitelů v České republice se zaměřením na oblast marketingu, speciálně se týká tiskové reklamy. V reklamě, a nejen tiskové, jsou správně zvolené hodnoty jedním ze základních prvků úspěšnosti reklamy. Disertační práce vychází z poznatků, které definovali vědci S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede a další. Jedním z cílů disertační práce bylo provést …více
Abstract:
The dissertation thesis deals with the value orientation of the Czech Republic consumers and is focused on the marketing branch, dealing specifically with printed advertisements. In adverts, not only the printed one but generally, the properly adjusted values are one the basic elements of the advertisement's success. The thesis uses observations defined by S. Schwartz, R. W. Pollay, G. Hofstede and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2014
Zveřejnit od: 7. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2014

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROUBALÍKOVÁ, Jana. Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 2. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe